Les polítiques d'ocupació: teoria i práctica. Nova edició revisada i ampliada

Les polítiques d'ocupació: teoria i práctica. Nova edició revisada i ampliada

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490646137
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-613-7
Páxinas:
212
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

A finals del segle XX i principis del segle XXI, la major part dels països desenvolupats han experimentat canvis notables en els seus mercats de treball. Els reptes de la desocupació i els canvis en la composició de l'oferta i la demanda de treball estan darrere els fonaments de les diferents polítiques d'ocupació que han practicat les  administracions públiques. Aquests canvis s'han intensificat amb una série de fenómens com, la participació més gran de la dona en el mercat de treball, l'augment de la qualificació mitjana dels treballadors, la irrupció de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), l'envelliment de la població, la immigració, la crisi económica i la globalització. En aquest context és obvi que les polítiques d'ocupació tenen un paper cada vegada més important dins del conjunt de la política económica practicada arreu. Aquest llibre, tenint en compte la importáncia cabdal de l'objectiu de la plena ocupació i la creixent relleváncia de les polítiques d'ocupació, exposa les diferents qüestions teóriques i práctiques sobre aquest tema. El lector podrá endinsar-se en l'objectiu de la plena ocupació, les teories sobre el mercat de treball, l'estratégia europea en aquesta matéria, les polítiques actives i passives que s'estan portant  a la práctica, com també en el mesurament de l'ocupació i la desocupació.

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • Els videojocs
    Titulo del libro
    Els videojocs
    Gil, Adriana
    Uoc editorial
    Els videojocs, joguines i tecnologies alhora, són fascinadors per partida doble. Aprendre sobre videojocs, és...
    No disponible
  • Comunicación móvil
    Titulo del libro
    Comunicación móvil
    Nº 643
    Costa-Sánchez, Carmen
    Uoc editorial
    El paradigma móvil ha entrado con fuerza en nuestras vidas y condiciona nuestra forma de relacionarnos y de in...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    25,00 €

  • La comunicació corporativa
    Titulo del libro
    La comunicació corporativa
    Morató, Jordi
    Uoc editorial
    Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant ...
    No disponible
  • ¿Puede la publicidad ser feminista?
    Titulo del libro
    ¿Puede la publicidad ser feminista?
    Nº 721
    Menéndez Menéndez, María Isabel
    Uoc editorial
    Este texto está dedicado a la femvertising o publicidad feminista. Realiza un recorrido por sus orígenes y po...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    20,00 €

  • Aprovecha el tiempo y juega. Algunas claves para entender los videojuegos
    Titulo del libro
    Aprovecha el tiempo y juega. Algunas claves para entender los videojuegos
    AA.VV
    Uoc editorial
    Este libro quiere ser una aportación al conocimiento sobre los videojuegos desde una perspectiva social y cult...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    25,00 €