Narracions mediátiques del catalanisme. De l'Estatut del 1979 al procés sobiranista

Narracions mediátiques del catalanisme. De l'Estatut del 1979 al procés sobiranista

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491164531
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-453-1
Páginas:
240
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Els mitjans de comunicació són dispositius narratius fonamentals per comprendre les representacions socials de la nació en l'esfera pública. Aquest llibre ens endinsa en l'estudi práctic i analític d'una temática d'actualitat com són les narratives mediátiques del catalanisme, i ho fa amb relació a dos processos histórics: l'Estatut d'Autonomia del 79 i, principalment, l'actual procés sobiranista. Es així que Cristina Perales aborda com és tractat el tema de l'autodeterminació en la premsa de l'Estat espanyol de la Transició; Carles Pont estudia la incidéncia del procés en els mitjans internacionals; Frederic Guerrero-Solé, la repercussió de les campanyes de les eleccions catalanes del 2012 i el 2015 i del 9-N del 2014 a Twitter; Joaquim Capdevila, Mariona Lladonosa, Teresa Serés i Mariona Visa estudien les representacions de la catalanitat en la publicitat comercial dels darrers set anys

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • LA CUP
    Titulo del libro
    LA CUP
    Nº 31
    De Josep, Gerard
    Uoc editorial
    Nadie se imaginaba que la izquierda independentista y anticapitalista llegaría a tener nunca tanto peso como p...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    14,00 €

  • La estética de la música y La música en el cine
    Titulo del libro
    La estética de la música y La música en el cine
    Polo, Magda
    Uoc editorial
    La banda sonora es muchas veces aquello que emociona. Este libro reivindica el papel de la música en el cine y...
    No disponible

    14,00 €

  • Marketing cinematográfico
    Titulo del libro
    Marketing cinematográfico
    AA.VV
    Uoc editorial
    Detrás del estreno de una película, existe una cuidada estrategia en la que se llevan a cabo distintas accion...
    No disponible
  • Comunicación política digital en España
    Titulo del libro
    Comunicación política digital en España
    Nº 49
    SAMPEDRO, VICTOR (COORD.)
    Uoc editorial
    Entre 2004 y 2019, las movilizaciones digitales condicionaron las elecciones generales, minaron el bipartidismo...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    26,00 €

  • Con Netflix y a lo loco
    Titulo del libro
    Con Netflix y a lo loco
    Nº 60
    Gómez Díaz, Raquel
    Uoc editorial
    Netflix ocupa un lugar destacado en nuestras conversaciones, nuestro tiempo de ocio y nuestras formas de sociab...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    15,00 €