La comunicació corporativa

La comunicació corporativa

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889780
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-978-0
Páginas:
138
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
120
Alto:
175
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).VULLSABER

Conceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant de les organitzacions i empreses que han integrat la comunicació com una de les seves principals receptes per a l'éxit. Són elements, entre molts d altres, de l anomenada comunicació corporativa. Aquest llibre permet conéixer-ne l'evolució i la importáncia i comprendre com funciona, com  es dissenya i com s'executa amb l objectiu d incrementar la competitivitat i les opcions de reeixir.

Otros libros del autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • Reclutamiento y selección 2.0.
    Titulo del libro
    Reclutamiento y selección 2.0.
    Rojas Aguado, Pedro
    Uoc editorial
    El propósito de esta obra es servir de guía a los profesionales de Recursos Humanos, Headhunters y responsabl...
    No disponible
  • Formar, comunicar y negociar: aplicación riesgos laborales
    Titulo del libro
    Formar, comunicar y negociar: aplicación riesgos laborales
    Llacuna Morera, Jaume / Baraza, X.
    Uoc editorial
    Cuando abordamos el tema de la prevención de riesgos laborales no solemos entender que, una vez solucionados l...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    21,00 €

  • La practica psicopedagogica en educacion formal
    Titulo del libro
    La practica psicopedagogica en educacion formal
    Badia Gargante, Antoni / Mauri, Teresa
    Uoc editorial
    El libro La práctica psicopedagógica en educación formal y La práctica  psicopedagógica en educación no f...
    No disponible
  • Les llengües del món
    Titulo del libro
    Les llengües del món
    Tuson, Jesús
    Uoc editorial
    Al món hi ha entre 4.500 i 6.000 llengües. Són moltes. Totes menys cinc entre elles el basc s'agrupen en din...
    No disponible

    9,90 €

  • La publicidad comportamental online
    Titulo del libro
    La publicidad comportamental online
    Pérez Bes, Francisco
    Uoc editorial
    La publicidad comportamental (Online Behavioural Advertising) es una nueva modalidad publicitaria basada en el ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    11,00 €