Inclusió digital a lÆaula

Inclusió digital a lÆaula

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491163046
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-304-6
Páginas:
100
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).DOSSIERS DID@C-TIC'S

14,00 €

IVA incluido

Tal com diu Mel Ainscow (2002) la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la diversitat. Tracta sobre el fet de conviure amb la diferéncia i d aprendre a aprendre de la diferéncia. Des d aquest punt de vista, la diferéncia esdevé un factor  positiu i un estímul per a l aprenentatge. Com podem els docents minimitzar les barreres a la participació i l aprenentatge dels nostres alumnes Es una qüestió de recursos o de canvi d estratégies Mai com ara hem tingut tantes eines al nostre abast per a universalitzar i personalitzar l aprenentatge a qué esperem Aquest llibre pretén respondre aquestes i d altres preguntes... La tecnologia  és per sí mateixa pedagogicáment innovadora No pas. En canvi les escoles o instituts que s entossudeixen en ser cada dia més inclusius sí que estan immersos en la recerca de noves estratégies. La innovació  educativa no els és aliena. L objectiu d aquest dossier és introduir un concepte molt més ampli, el de la inclusió digital, en les aules. Fa propostes concretes per promoure entre els docents l enriquiment i el disseny d activitats educatives de manera que donin més oportunitats d éxit a TOTS els alumnes, sense exclusions. Aquest dossier pretén mostrar com la tecnologia es pot posar al servei d aquest repte; vol presentar com algunes eines digitals a l abast de tothom poden ser les grans aliades de l escola inclusiva. El lector compromés en l educació d infants i adolescents trobará en aquestes págines un filó d idees i recursos per aconseguir implicar-los en el seu propi aprenentatge.

Materia en Librerias Nobel.es

  • ESTADISTICA Y TECNICAS DE INVESTIGACION SOCIAL
    Titulo del libro
    ESTADISTICA Y TECNICAS DE INVESTIGACION SOCIAL
    Pulido San Román, Antonio
    Piramide
    No disponible

    21,04 €

  • Price and volume
    Titulo del libro
    Price and volume
    Nº 1
    Ramírez Ruiz, Miguel Ángel
    Punto didot
    No disponible

    39,00 €

  • TRANSFORMACIÓN DIGITAL EN LAS EMPRESAS
    Titulo del libro
    TRANSFORMACIÓN DIGITAL EN LAS EMPRESAS
    Arnaiz, Fernando;Pinto, Silvia
    Fundacion confemetal
    La transformación digital es un reto y una obligación para las empresas. Este libro pretende acercar al secto...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €

  • BLOCKCHAIN
    Titulo del libro
    BLOCKCHAIN
    Boullosa Guerrero, Nicolás
    Anaya multimedia
    Blockchain es una oportunidad para crear, gestionar y preservar información de calidad, y quizá el principio ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    23,50 €

  • ECONOMÍA, LA
    Titulo del libro
    ECONOMÍA, LA
    Nº 35
    TAMAMES, RAMÓN
    Erasmus ediciones
    Tras años de reflexión y dedicación, este libro reúne las conclusiones  más brillantes del gran economista...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,00 €

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • LA ALIMENTACIÓN EN LA ACTIVIDAD FÍSICA Y EL DEPORTE
    Titulo del libro
    LA ALIMENTACIÓN EN LA ACTIVIDAD FÍSICA Y EL DEPORTE
    Bach-faig, Anna;Esquius De La Zarza, Laura
    Uoc editorial
    No disponible

    18,00 €

  • Comunicación persuasiva en entrevistas de trabajo
    Titulo del libro
    Comunicación persuasiva en entrevistas de trabajo
    Arán Selvaggio, Georgina
    Uoc editorial
    La deseada capacidad de persuadir requiere impactar en los demás, conseguir no solo que presten atención a lo...
    No disponible
  • DE HÈROES Y DIOSES
    Titulo del libro
    DE HÈROES Y DIOSES
    De España, Rafael
    Uoc editorial
    Como el cine nació en Europa (con permiso de Edison), no ha de resultar extraño que le gustara evocar aquella...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    20,00 €

  • CULTURA VISUAL Y CONOCIMIENTO CIENTÍFICO
    Titulo del libro
    CULTURA VISUAL Y CONOCIMIENTO CIENTÍFICO
    Nº 510
    López Santos, Francisco José
    Uoc editorial
    En un entorno como el actual, caracterizado por su elevado dinamismo y  su tecnificación alrededor de los fluj...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    15,00 €

  • Customer analytics
    Titulo del libro
    Customer analytics
    Braulio Gil, Núria
    Uoc editorial
    Las organizaciones han usado estrategias, como la inteligencia de negocio, para tomar mejores decisiones a part...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    13,00 €