Inclusió digital a lÆaula

Inclusió digital a lÆaula

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491163046
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-304-6
Pàgines:
100
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
(CAT).DOSSIERS DID@C-TIC'S

14,00 €

IVA inclòs

Tal com diu Mel Ainscow (2002) la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la diversitat. Tracta sobre el fet de conviure amb la diferéncia i d aprendre a aprendre de la diferéncia. Des d aquest punt de vista, la diferéncia esdevé un factor  positiu i un estímul per a l aprenentatge. Com podem els docents minimitzar les barreres a la participació i l aprenentatge dels nostres alumnes Es una qüestió de recursos o de canvi d estratégies Mai com ara hem tingut tantes eines al nostre abast per a universalitzar i personalitzar l aprenentatge a qué esperem Aquest llibre pretén respondre aquestes i d altres preguntes... La tecnologia  és per sí mateixa pedagogicáment innovadora No pas. En canvi les escoles o instituts que s entossudeixen en ser cada dia més inclusius sí que estan immersos en la recerca de noves estratégies. La innovació  educativa no els és aliena. L objectiu d aquest dossier és introduir un concepte molt més ampli, el de la inclusió digital, en les aules. Fa propostes concretes per promoure entre els docents l enriquiment i el disseny d activitats educatives de manera que donin més oportunitats d éxit a TOTS els alumnes, sense exclusions. Aquest dossier pretén mostrar com la tecnologia es pot posar al servei d aquest repte; vol presentar com algunes eines digitals a l abast de tothom poden ser les grans aliades de l escola inclusiva. El lector compromés en l educació d infants i adolescents trobará en aquestes págines un filó d idees i recursos per aconseguir implicar-los en el seu propi aprenentatge.

Matèria a Librerias Nobel.es

  • Simulación para ciencias sociales
    Titulo del libro
    Simulación para ciencias sociales
    Gilbert Nigel / Troitzsch Klaus
    Mc graw hill interamericana
    No disponible

    35,76 €

  • Marketing management with mymarketinglab
    Titulo del libro
    Marketing management with mymarketinglab
    Kotler, P. / Prof. Dr. Kevin Lane Keller
    Pearson-prentice hall
    No disponible

    76,75 €

  • Sobre el problema de los mercados
    Titulo del libro
    Sobre el problema de los mercados
    Nº 3
    Lenin, Vladimir Ilich
    Siglo xxi editores
    Sobre el problema de los mercados reúne cinco trabajos de Lenin consagrados especialmente al tema de los merca...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,90 €

  • LA COMUNICACION GLOBAL
    Titulo del libro
    LA COMUNICACION GLOBAL
    REGOUBY, CHRISTIAN
    Ediciones gestion 2000
    DISPONIBLE (Lliurament en 3-4 dias)

    17,31 €

  • FOODTECH (N.E.)
    Titulo del libro
    FOODTECH (N.E.)
    ROMANOS, BEATRIZ
    Lid
    Innovaciones, tecnologías y nuevos modelos de negocio para una alimentación sostenible, saludable y eficiente...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    23,95 €

Uoc editorial a Librerias Nobel.es

  • Yo soy audiencia. Ciudadanía, Público y Mercado
    Titulo del libro
    Yo soy audiencia. Ciudadanía, Público y Mercado
    Huertas Bailén, Amparo
    Uoc editorial
    Si algo caracteriza al ámbito de las audiencias, es que los pilares que lo venían sosteniendo han perdido gra...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    17,00 €

  • RELACIONES PÚBLICAS 2.0
    Titulo del libro
    RELACIONES PÚBLICAS 2.0
    Aced, Cristina
    Uoc editorial
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    21,00 €

  • LÆAssetjament. Contextos, Conseqüéncies i Control
    Titulo del libro
    LÆAssetjament. Contextos, Conseqüéncies i Control
    Pörhölä, Maili
    Uoc editorial
    L'assetjament és un tipus d'interacció social que apareix en diferents  contextos socials i que sovint impede...
    No disponible

    17,00 €

  • El ciberacontecimiento: producción y semiosis
    Titulo del libro
    El ciberacontecimiento: producción y semiosis
    Henn, Ronaldo
    Uoc editorial
    Este libro es resultado de un sistemático trabajo, con claras influencias de C. S. Peirce, sobre el ciberacont...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    15,00 €

  • VIVIR LA RADIO
    Titulo del libro
    VIVIR LA RADIO
    Nº 547
    Infante Pineda, Sara
    Uoc editorial
    La radio ya no es lo que era, es mucho más. Se ha multiplicado a través de nuevas plataformas, de contenidos ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    17,00 €