#DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0

#DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490298138
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-813-8
Páginas:
240
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diáleg directe entre individus, i  entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu grácies a les eines de la comunicació 2.0. D'aixó parla aquest llibre. Perqué d'aixó va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la  comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'ámbit pofessional i académic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurá  de ser capaÇ de conéixer i treballar amb eficácia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir  en aquest llibre.

Otros libros del autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • Mercados culturales. Doce estudios de marketing
    Titulo del libro
    Mercados culturales. Doce estudios de marketing
    AA.VV
    Uoc editorial
    ¿Percibe el público la oferta de una librería tal cual se plantea desde la dirección? ¿Cómo erradicar el ...
    No disponible

    25,00 €

  • ¿Cómo se estructura la trama de un guión audiovisual?
    Titulo del libro
    ¿Cómo se estructura la trama de un guión audiovisual?
    Aranda, Daniel
    Uoc editorial
    El modelo H2PAC resuelve propuestas clave a partir de ACTIVIDADES. Esta forma de aprendizaje parte de un RETO: ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    12,00 €

  • ANÁLISIS CUANTITATIVO
    Titulo del libro
    ANÁLISIS CUANTITATIVO
    Nº 528
    Santana Leitner, Andrés
    Uoc editorial
    Vivimos en un mundo en el que analizar datos es cada vez más importante. Este manual te enseña cómo hacerlo,...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,00 €

  • Cultura i subjectivitat
    Titulo del libro
    Cultura i subjectivitat
    Carbonell, Neus
    Uoc editorial
    Les nocions de cultura i subjectivitat han esdevingut imprescindibles en les humanitats. A partir de la noció ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    12,00 €

  • Etiquetar en la web social
    Titulo del libro
    Etiquetar en la web social
    Gómez-Díaz, Raquel
    Uoc editorial
    Gracias a las tecnologías y servicios 2.0, la representación del contenido de los documentos ha pasado de ser...
    No disponible

    12,00 €