PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL

PER QUÈ UNES BOTIGUES VENEN I ALTRES NO EN L'ERA DIGITAL. Claus de l'èxit del New Retail

Editorial:
Libros de cabecera
EAN:
9788494904141
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-949041-4-1
Pàgines:
302
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
140
Alt:
210
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
(CAT).TEMÁTICOS SINGULARES

Per qué unes botigues venen i d'altres no en l'era digital és un llibre pensat per preparar als lectors davant dels canvis radicals que  estan succeint en el sector del retail. En els darrers anys hi ha hagut grans transformacions: consolidació de la digitalització, ajust del número i tipologia de les botigues físiques, llanÇament de nous models de negoci i potenciació de la omnicanalitat. Luis Lara i Jordi Mas, destacats experts en retail amb experiéncia local i internacional, ens ofereixen una completa obra, en la qual desenvolupen un apassionant relat sobre l'actualitat del retail i les tendéncies del que passará en els propers anys, uns capítols centrats en la gestió del punt de venda i un capítol final dedicat als gurus del retail, el seu Hall of Fame particular, que constitueix un auténtic máster accelerat de retail. Aquesta obra compta, a més, amb dos annexos que seran molt práctics per als professionals del retail: els 50 indicadors de gestió més destacats (KPI) i un glossari amb els termes més comuns utilitzats en el món del retail. En definitiva, aquest llibre pretén ajudar a empresaris, directius, emprenedors i estudiants del sector a entendre millor el funcionament del retail actual i del futur, i preparar-los per a gestionar les grans transformacions que s'han de produir.

Matèria a Librerias Nobel.es

  • El mercado de trabajo en la Unión Europea
    Titulo del libro
    El mercado de trabajo en la Unión Europea
    Fernández Cornejo, José Andrés
    Piramide
    Esta obra analiza los principales problemas que afectan al mercado de trabajo en la Unión Europea, para evalua...
    No disponible
  • Introducción a la economía y administración de empresas
    Titulo del libro
    Introducción a la economía y administración de empresas
    Abad Guerrero, Isabel María;Aguirre de Mena, Juan Martín;García Mestanza, Josefa;Moreno Lorente, Francisco de Asís;Rastrollo Horrillo, María Ángeles
    Piramide
    Esta obra responde a la necesidad de disponer de un instrumento de apoyo para la docencia de las asignaturas in...
    No disponible
  • Los filósofos terrenales
    Titulo del libro
    Los filósofos terrenales
    Nº CS60
    Heilbroner, Robert L.
    Alianza
    Libro clásico de rara penetración y profundo rigor, "Los filósofos terrenales" de Robert L. Heilbroner reali...
    No disponible

    17,95 €

  • Macrotendencias
    Titulo del libro
    Macrotendencias
    Ugarte, Josu
    Gestion 2000
    En la historia no ha habido mayor revolución que la digital. Aun así, nos cuesta entenderla. La razón es que...
    No disponible
  • Gestão Humana
    Titulo del libro
    Gestão Humana
    Taskin, Laurent / Dietrich, Anne
    EdiÇoes piaget
    No disponible

Libros de cabecera a Librerias Nobel.es