La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Pàgines:
322
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
MANUALES

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Altres llibres de l'autor a Librerias Nobel.es

Matèria a Librerias Nobel.es

  • El mercado inmobiliario urbano en España
    Titulo del libro
    El mercado inmobiliario urbano en España
    Caballer Mellado, Vicente / dos Anjos Ramos, Maria / Rodríguez González, José Angel
    Piramide
    El mercado inmobiliario urbano en España ha experimentado una intensa actividad, y de manera muy especial el m...
    No disponible

    24,50 €

  • Liderança Aberta
     IBD
    Titulo del libro
    Liderança Aberta
    Li, Charlene
    Evora
    Um guia essencial para os líderes que querem usar abertamente as mídias sociais sem perder o controle. Especi...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    20,47 €

  • Elegir un MBA
    Titulo del libro
    Elegir un MBA
    Francisco Javier Garrido Morales
    Gestion 2000
    En los últimos años, el MBA se ha convertido en el título que debe aparecer en todo currículum y se ha cons...
    No disponible

    29,94 €

  • Gestión de la información web usando Python
    Titulo del libro
    Gestión de la información web usando Python
    Sarasa Cabezuelo, Antonio
    Uoc editorial
    En este manual se realiza una introducción a un conjunto de herramientas y técnicas para el acceso y procesam...
    No disponible

    30,00 €

  • Management del sentido común
    Titulo del libro
    Management del sentido común
    Marcet, Xavier
    Plataforma editorial
    El sentido común nace de nuestra capacidad de pensar, de observar, de acumular experiencias y de contrastarlas...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,00 €

Uoc editorial a Librerias Nobel.es

  • L'escriptura japonesa
    Titulo del libro
    L'escriptura japonesa
    López, Lluc
    Uoc editorial
    El japonés no és una llengua fácil d'aprendre i de parlar. En aquest llibre es comenten les diferents teorie...
    No disponible
  • COMO ORIENTAR LA GESTIóN DE LA CARRERA PROFESIONAL
    Antic
    Titulo del libro
    COMO ORIENTAR LA GESTIóN DE LA CARRERA PROFESIONAL
    vv.aa.
    Uoc editorial
    La gestión personal de la carrera es una de las competencias más requeridas en el actual mundo profesional. U...
    DISPONIBLE (Lliurament en 3-4 dias)

    13,00 €

  • GOOGLE EARTH EN EL AULA DE CIENCIAS SOCIALES
    Titulo del libro
    GOOGLE EARTH EN EL AULA DE CIENCIAS SOCIALES
    Nº 553
    AA.VV
    Uoc editorial
    Este manual ofrece una pormenorizada descripción de las características manipulativas y técnicas de la herra...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    11,00 €

  • Introducció a les mesures i al cálcul dÆerrors
    Titulo del libro
    Introducció a les mesures i al cálcul dÆerrors
    AA.VV
    Uoc editorial
    Qué vol dir que una resisténcia té una toleráncia del 5% Qué vol dir el símbol ± en les especificacions ...
    No disponible
  • La nueva desinformación
    Titulo del libro
    La nueva desinformación
    Nº 673
    Jiménez Soler, Ignacio
    Uoc editorial
    La desinformación es uno de los principales elementos de desestabilización de los sistemas políticos, impact...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    15,00 €