VALORACIÓ I COMPRAVENDA D´EMPRESES

VALORACIÓ I COMPRAVENDA D´EMPRESES. Amb casos pràctics resolts

Editorial:
Profit
EAN:
9788417209483
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-17209-48-3
Páxinas:
344
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
153
Alto:
230
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
FINANCES

La valoració d'una empresa és una matéria amb moltes implicacions, ja que depén de les característiques de la companyia: sector d'activitat,  directius, empleats, moment económic, qui desitja conéixer el valor... Tot i que es practica des de fa anys, són molt frequents els errors en els informes de valoració per un mal ús de les técniques o males interpretacions. Aquesta guia práctica ensenya als interessats en la compravenda i la valoració d'empreses les técniques i els conceptes clau per fer-ho correctament, des de l'análisi inicial fins al contracte de compravenda, passant per la auditoria preventiva. Un llibre amé amb un aparell matemátic reduït al mínim i multitud d'exemples, casos i anécdotes reals per fer més assequibles conceptes de difícil comprensió.

Outros libros do autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

Profit en Librerias Nobel.es

  • LA MAGIA DE LOS EQUIPOS EXTRAORDINARIOS
    Titulo del libro
    LA MAGIA DE LOS EQUIPOS EXTRAORDINARIOS
    AROLA, ENRIC
    Profit
    Este libro está dirigido a todos aquellos que forman parte de un equipo, del tipo que sea, donde se requiera c...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    19,85 €

  • Frictionless
    Titulo del libro
    Frictionless
    Cortés Ricart, Marc
    Profit
    ¿No sabes por dónde empezar tu estrategia omnicanal? ¿Has intentado acciones en tu tienda física y en tu ti...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    24,85 €

  • Mejorar el marketing para crecer
    Titulo del libro
    Mejorar el marketing para crecer
    Hastings, Hunter;Saperstein, Jeff
    Profit
    El marketing tiene unas prioridades claras: Impulsar un crecimiento rentable y desarrollar un valor de marca qu...
    No disponible
  • Marketing farmaceutico
    Titulo del libro
    Marketing farmaceutico
    Serra, Juan Carlos
    Profit
    Manual que proporciona al lector todos elementos necesarios para entender bien el sector farmacéutico para des...
    No disponible

    59,00 €

  • GUÍA COMPLETA PARA LA VENTA DE OPCIONES, LA
    Titulo del libro
    GUÍA COMPLETA PARA LA VENTA DE OPCIONES, LA
    CORDIER, JAMES / GROSS, MICHAEL
    Profit
    Invertir hoy es más complicado e imprevisible que nunca. La estrategia  de comprar y mantener ha sido sustitui...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    29,85 €