Parlem-ne

Parlem-ne. Conveses lingüistiques (1990-1997)

Nº:
267
Editorial:
Empuries
EAN:
9788417879501
Ano de edición:
Materia
LIBROS DE TEXTO
ISBN:
978-84-17879-50-1
Páxinas:
360
Encadernación:
RUSTICA
lingua:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
215
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
BIBLIOTECA UNIVERSAL EMPURIES

Durant les últimes dècades del segle XX i la primera del XXI, Joan Solà va ser la màxima autoritat en matèria de llengua catalana. El 1974 Solà va
 començar a col·laborar a la premsa quotidiana, amb articles sobre qüestions de llengua que no s'adreçaven únicament als col·legues d'ofici sinó sobretot al públic general; des del 1991 fins al 2010 ho va fer, sense interrupcions, al diari Avui, sota la rúbrica «Parlem-ne». Reprenent la tradició de les «Converses filol.giques» de Pompeu Fabra, Solà demostrava que l'ofici de gramàtic no consisteix a donar raó de certes normes sinó a observar la llengua viva i provar de  descobrir-ne els mecanismes de funcionament.
 Recollides originalment en dos volums titulats Parlem-ne (1999) i Plantem cara (2009), reeditem aquestes converses lingüístiques imprescindibles
 també en dos volums, que permeten recuperar l'erudició, la ironia, la complicitat amb el lector i la capacitat divulgativa de Joan Solà.

Outros libros do autor en Librerias Nobel.es

  • Plantem cara
    Titulo del libro
    Plantem cara
    Sola Cortassa, Joan
    La magrana
    Al llarg de més de 25 anys, Joan Solá, catedrátic de Llengua Catalana a la Universitat de Barcelona, un dels...
    No disponible

    23,00 €

  • Plantem cara
    Titulo del libro
    Plantem cara
    Nº 268
    Solà Cortassa, Joan
    Empuries
    Durant les últimes dècades del segle XX i la primera del XXI, Joan Solà va ser la màxima autoritat en matè...
    No disponible

Materia en Librerias Nobel.es

Empuries en Librerias Nobel.es

  • Harry Potter i la pedra filosofal
    Titulo del libro
    Harry Potter i la pedra filosofal
    J. K. Rowling
    Empuries
    No disponible

    20,40 €

  • Gramàtica del catalá contemporani
    Titulo del libro
    Gramàtica del catalá contemporani
    AA.VV
    Empuries
    En el camp gramatical, com en altres camps, de vegades resulta difícil  obtenir el que podríem anomenar una p...
    No disponible

    149,95 €

  • Lolito
    Titulo del libro
    Lolito
    BROOKS, BEN
    Empuries
    Lolito és una história d'amor sobre un noi de quinze anys que coneix una dona madura a Internet. Quan la seva...
    No disponible
  • Tot el que sempre has volgut sabers
    Titulo del libro
    Tot el que sempre has volgut sabers
    AA.VV
    Empuries
    Família Fernández és un col·lectiu d´amics que es van reunir ara fa mesos i mesos per portar a terme aques...
    No disponible
  • LA NOIA DE L'ANIVERSARI
    Titulo del libro
    LA NOIA DE L'ANIVERSARI
    Murakami, Haruki
    Empuries
    Una jove estudiant que treballa de cambrera ha de passar el dia del seu vinté aniversari treballant al restaur...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    15,00 €