Noves Tendencies En Transparencia Empres

Noves Tendencies En Transparencia Empres

Editorial:
Profit
EAN:
9788415735915
Ano de edición:
Materia
LITERATURA
ISBN:
978-84-15735-91-5
Páxinas:
368
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
CATALAN
Ancho:
165
Alto:
230
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
SIN COLECCION

La transparéncia es refereix a la informació que subministren les empreses, els governs, els agents socials, i qualsevol altra organització pública o privada a les seves parts interessades o stakeholders. La transparéncia és imprescindible perqué les parts interessades puguin conéixer com funciona l'entitat corresponent i així poder prendre amb coneixement de causa les decisions corresponents. Al llarg dels últims anys s'ha anat incrementant la demanda d'una millora de la transparéncia, cosa que ha generat un increment de la regulació sobre la matéria. Com a conseqüéncia d'aixó, les organitzacions fan cada vegada més esforÇos per millorar la quantitat i qualitat de la informació que subministren. Aixó és així no només pels canvis normatius, sinó també per qüestions estétiques i, a més, per la voluntat de millorar la imatge projectada. En aquesta monografia, s'inclouen en primer lloc diverses notes técniques que permeten conéixer de forma práctica i divulgativa els conceptes fonamentals de la transparéncia, així com els seus reptes i implicacions. A continuació s'exposen diversos treballs de recerca sobre la transparéncia, el resultat global, els maquillatges comptables i la informació mediambiental. Finalment, a la tercera part  s'inclouen diversos casos práctics sobre empreses reals (Bankia, Pescanova, OHL i Rio Tinto) amb la finalitat de poder comprendre millor la dimensió práctica de la transparéncia.

Outros libros do autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

  • HAMBRE
    Antigo
    Titulo del libro
    HAMBRE
    HAMSUN, KNUT
    Plaza & janes editores
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €

  • Scherer, Salgar, Clóvis Rossi, Sábat : Premio Homenaje CEMEX+FNPI
    Titulo del libro
    Scherer, Salgar, Clóvis Rossi, Sábat : Premio Homenaje CEMEX+FNPI
    SIN AUTOR
    Fondo cultura economica (fce)
    ¿Cómo se mantiene la independencia informativa cuando las presiones económicas del gobierno asfixian, cuando...
    No disponible
  • Flores de Papel
    Titulo del libro
    Flores de Papel
    Ribeiro, José Renato
    Minerva coimbra ediÇoes
    Poesia ...
    No disponible
  • PLAYOFF
    Titulo del libro
    PLAYOFF
    Buchaca, Marta
    Antigona editorial
    PLAYOFF es una tragicomedia que ocurre alrededor de un equipo de fútbol femenino durante el partido más impor...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    17,50 €

  • ERES
    Antigo
    Titulo del libro
    ERES
    Nº 6569
    RAMON BUENAVENTURA
    Plaza & janes editores
    DISPOÑIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €

Profit en Librerias Nobel.es

  • Manual del controller N.E.
    Titulo del libro
    Manual del controller N.E.
    AMAT, ORIOL / CAMPA, FERNANDO
    Profit
    Un control de gestión excelente no garantiza el éxito, pero lo que es seguro es que con un control de gestió...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    28,85 €

  • Uso eficaz del tiempo
    Titulo del libro
    Uso eficaz del tiempo
    Jose Maria Acosta Vera
    Profit
    Esta obra analiza qué es lo que realmente ocurre con nuestra vida, con  nuestro tiempo. Por qué culpamos a te...
    No disponible

    16,50 €

  • Estabilizando una economia inestable
    Titulo del libro
    Estabilizando una economia inestable
    Minsky, Hyman P.
    Profit
    En 1986, Hyman Minsky (1919-1996) escribió esta innovadora -y profética- obra sobre economía e inversión. E...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    38,95 €

  • Hores Pallareses
    Titulo del libro
    Hores Pallareses
    Vinent Besalduch, Àngela
    Profit
    "Hores pallareses" és una mirada càlida cap als petits detalls de la vida rural, una manera de mirar el món ...
    No disponible
  • Gestion De Quejas Y Reclamaciones
    Titulo del libro
    Gestion De Quejas Y Reclamaciones
    Acosta Vera
    Profit
    Cómo aprovechar las quejas de los clientes para la mejora continua. Dirigido a cualquier persona sin importar ...
    No disponible