L'adquisició de la lectura i les seves dificultats

L'adquisició de la lectura i les seves dificultats

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299098
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-909-8
Páxinas:
226
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Dispoñibilidade:
DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)
Colección:
MANUALES

20,00 €

IVE incluído
Comprar

La lectura és una de les habilitats més importants per al desenvolupament dels humans atés que ens permet accedir a la majoria dela informació que ha generat la nostra espécie. Es per aixó que una de les principals preocupacions actuals del món educatiu és millorar la fluïdesa i la comprensió lectora dels nens. Les dades de diversos estudis han mostrat que no aconseguir aquests objectius és una de les principals causes de fracás escolar i una de les variables que més correlacionen amb problemes emocionals i de marginació social en l'edat adulta. Amb l'objectiu d'oferir una formació intensiva i actualitzada per a mestres i educadors, aquest volum se centra en l'análisi de la lectura i dels trastorns que es produeixen en el seu aprenentatge.

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • La luz de Lisboa
    Titulo del libro
    La luz de Lisboa
    Ignacio Carnero Sobrado, José
    Uoc editorial
    Un viajero decide tomar el tren Hendaya-Lisboa, el histórico Surexpreso, y pasar unos días en la capital lusa...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    14,00 €

  • Agricultura ecológica i sostenibilitat
    Titulo del libro
    Agricultura ecológica i sostenibilitat
    Benet, Ariadna
    Uoc editorial
    El desenvolupament i el refinament de l agricultura han alliberat l home de les tasques de recol·lecció i ca...
    No disponible
  • El teletrabajo
    Titulo del libro
    El teletrabajo
    Buira Ciprés, Jordi
    Uoc editorial
    La opinión pública ha visualizado el teletrabajo como un reflejo de un  reciente proceso de cambio en la econ...
    No disponible

    11,50 €

  • LA GESTIÓN ESTRATÈGICA DE LAS RELACIONES PÚBLICAS EN ORGANIZACIONES SOCIALES
    Titulo del libro
    LA GESTIÓN ESTRATÈGICA DE LAS RELACIONES PÚBLICAS EN ORGANIZACIONES SOCIALES
    Soria Ibáñez, Mª Del Mar
    Uoc editorial
    Esta obra hace un recorrido por la aplicación de la disciplina y la práctica profesional de las relaciones p...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    25,00 €

  • ETNOGRAFIA DE LA HIPERACTIVIDAD ENCUENTROS Y DESENCUENTROS
    Titulo del libro
    ETNOGRAFIA DE LA HIPERACTIVIDAD ENCUENTROS Y DESENCUENTROS
    TRIA,NURIA
    Uoc editorial
    En la era del relato, las historias son una herramienta de generación de empatía y la comunicación corporati...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    18,00 €