El llibre dels Baltimore

El llibre dels Baltimore

Editorial:
Debutxaca
EAN:
9788418132322
Ano de edición:
Materia
NARRATIVA
ISBN:
978-84-18132-32-2
Páxinas:
640
Encadernación:
RUSTICA
lingua:
CATALAN
Ancho:
126
Alto:
190
Dispoñibilidade:
DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)
Colección:
Narrativa

14,96 €

IVE incluído
Comprar

Joël Dicker rescata a El llibre dels Baltimore a Marcus Goldman, protagonista de la seva gran novel·la La veritat sobre el cas Harry Quebert. Fins al dia del Drama hi havia dues famílies Goldman: els Goldman de Baltimore i els Goldman de Montclair. Els Goldman de Montclair, on neix en Marcus, són una família de classe mitjana normal  i corrent, per. els de Baltimore són molt diferents: tot els somriu, són uns triomfadors, viuen en una casa impressionant en un barri ric de la ciutat i irradien magnetisme per tots costats. En Marcus passa sempre el Nadal i l'estiu a casa dels tiets, que per a ell són la viva  imatge de la felicitat. Per. un dia aquell món es fa miques per sempre més. Vuit anys després del Drama, en Marcus Goldman, que ja és un escriptor famós, decideix explicar la hist.ria de la seva família. Mentre desgrana els seus records d'infantesa, en Marcus rememora la vida i el destí dels Goldman de Baltimore i la fascinació que sentia per ells. Des del Drama, des que la brillantor dels Baltimore es va apagar, en Marcus no ha deixat de fer-se aquesta pregunta: ¿què els va  passar, realment, als Goldman de Baltimore? Què n'han dit?
 «De cara endins i de cara a la galeria les coses no són les mateixes, per. aix. ho anem descobrint pàgina a pàgina de manera progressiva, sense adonar-nos de que, en un moment donat, ens hem convertit en uns espectadors d'excepció i que l'escriptor ens està preparant per a l'escena culminant. No deixin de llegir-lo, és addictiu!!!»
 Ramon Moreno, Directe!cat «J"el Dicker ha vuelto, sí, y lo ha hecho en  plena forma. El Libro de los Baltimore es una novela titánica, nabokoviana, altamente recomendable.»
 Laura Fernández, El Mundo «Joël Dicker és un gran constructor d'hist.ries on el lector queda atrapat. Un cop s'agafa no es pot deixar anar i es llegeix en un no res.»
 Yolanda Aguilar, La Finestra Digital «L'autor suís ha escrit una novel·la diferent al seu gran èxit anterior, per. en conserva l'esperit: llenguatge precís, paraules que es fan entenedores sense navegar en t.pics, trames contagioses que creen una addicció. El llibre dels Baltimore té una narrativa que es fa gran a través dels personatges, de l'embolcall de la hist.ria, de la senzillesa de saber que conté una part del batec de la vida, amb una emoció que ens recorre, de principi a fi.»
 Esteve Plantada, Nació Digital «Dicker t'atrapa, encara que t'hi resisteixis. Continuaràs fins al final i quan acabis el llibre inevitablement enyoraràs els personatges.»
 Assumpció Maresma, Vilaweb «Els sorprendrà. Hauríem de llegir El llibre dels Baltimore com qui contempla un oli d'Eward Hopper i el seu  traç elegant.»
 Ramon Ventura, El Periódico «A través de señas características de su escritura, como los continuos saltos en el tiempo, los bruscos e inesperados giros argumentales y el mantenimiento de una tensión narrativa más que palpable, Dicker monta una historia cuyo punto central (el Drama) desconocemos en importancia y contenido, pero sobre  el que gravita todo el peso del relato, que se convierte en una búsqueda de la verdad de impresionante ritmo narrativo.»
 Andrés Seoane, El Cultural de El Mundo

Outros libros do autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

  • Un deu efimer
    Titulo del libro
    Un deu efimer
    Catavella I Cuso, Jordi
    Dux
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    10,00 €

  • DE PROFUNDIS
    Titulo del libro
    DE PROFUNDIS
    Nº 5
    Wilde, Oscar
    Maxtor
    [...] he tomado la decisión de escribirte, y ello tanto en tu interés como en el m¡o, pues me subleva el pen...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    6,00 €

  • Oscura seduccion *** nefer ***
    Titulo del libro
    Oscura seduccion *** nefer ***
    Ione, Larissa
    Nefer editorial
    No disponible

    16,95 €

  • El evangelio segun jesucristo
    Titulo del libro
    El evangelio segun jesucristo
    Saramago , Jose
    Punto lectura
    José, en lugar de ser carpintero sin ningún tipo de inquietud es recreado por el autor como un personaje comp...
    No disponible

    9,95 €

  • Semillas de gracia
    Titulo del libro
    Semillas de gracia
    Nº 1139
    Mermall, Thomas
    Pre-textos
    "La vida de Thomas Mermall daría para varios libros de memorias, para varias novelas. Podría haber sido uno o...
    No disponible

Debutxaca en Librerias Nobel.es