El col·loquial dels mitjans de comunicació

El col·loquial dels mitjans de comunicació

Editorial:
Eumo
EAN:
9788497663229
Materia
LIBROS DE TEXTO
ISBN:
978-84-9766-322-9
Páxinas:
272
Encadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
lingua:
CATALAN
Ancho:
100
Alto:
100
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
LLENGUA I TEXT

25,00 €

IVE incluído

L'objectiu d'aquesta obra és acostar el col·loquial mediatitzat, un registre nascut al segle XX grácies a la proliferació dels mitjans de comunicació audiovisuals, als estudiants, als professionals de la rádio i la televisió, i a tots aquells qui senten un interés viu per la llengua.A diferéncia de l'oralitat més espontánia, la llengua oral dels mitjans de comunicació sol partir d'una elaboració prévia i sovint disposa d'un suport escrit; per aixó presenta solucions extretes del col·loquial real, peró també del model de llengua escrita  dels mitjans i de la literatura.Setze especialistes en la matéria -M.  Bassols, O. Bladas, J. A. Castellanos, N. Faura, A. Ferre, T. Lleonart, M. Massanell, I. Muñoz, D. Paloma, M. A. Puigrós, . Rico, L.  Santamaria, M. Segarra, G. Torra, A. M. Torrent i M. Truyols- ofereixen una análisi sincrónica del col·loquial dels mitjans audiovisuals. En descriuen les característiques més rellevants i n'aporten un seguit d'exemples extrets d'una gran varietat de formats i programes: séries de ficció, anuncis publicitaris, magazins, retransmissions esportives, espais d'entreteniment, pel·lícules i tertúlies.

Materia en Librerias Nobel.es

Eumo en Librerias Nobel.es