Creativitat i innovació en la indústria de l'entreteniment

Creativitat i innovació en la indústria de l'entreteniment

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491166733
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-673-3
Páxinas:
200
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

En aquest llibre aprofundim en el valor de la creativitat i la innovació per aquesta indústria, des d'una doble perspectiva: d'una banda, situant aquests conceptes en el context de les indústries de l'entreteniment. D'una altra, aprofundint amb les polítiques que afecten el sector. Alhora també proporcionem eines per a situar i llanÇar projectes d'entreteniment. Amb aquest llibre aprendrás sobre: creativitat; innovació; disseny; entreteniment; experiéncia; indústries culturals; indústries creatives; participació; cocreació; continguts; projectes; design thinking; finanÇament; tecnologia; economia

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • Péricles no hi és. Breu história nova de l'antiga Grécia
    Titulo del libro
    Péricles no hi és. Breu história nova de l'antiga Grécia
    Antela-Bernárdez, Borja
    Uoc editorial
    L'antiga Grécia ha estat un dels models básics cap al qual els homes al llarg del temps han tornat els ulls p...
    No disponible

    16,00 €

  • El Big Bang y La ciencia ficción
    Titulo del libro
    El Big Bang y La ciencia ficción
    Sanromá, Manuel
    Uoc editorial
    El Big Bang es la última teoría científica que explica el origen del universo. Este libro recuerda los descu...
    No disponible
  • Neuropsicología
    Titulo del libro
    Neuropsicología
    AA.VV
    Uoc editorial
    La neuropsicología analiza la relación existente entre los diferentes procesos psicológicos, fundamentalment...
    No disponible

    32,00 €

  • Visualización de la información. De los datos al conocimiento
    Titulo del libro
    Visualización de la información. De los datos al conocimiento
    Alcalde, Ignasi
    Uoc editorial
    La visualización de la información es un disciplina realmente fascinante cuyo interés no ha hecho más que d...
    No disponible

    10,00 €

  • Las multinacionales del entretenimiento
    Titulo del libro
    Las multinacionales del entretenimiento
    Nº 706
    Ginesta Portet, Xavier
    Uoc editorial
    Redefinir los clubes de fútbol como «multinacionales del entretenimiento» en la época de la globalización ...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    23,00 €