Cap altre amic que les muntanyes

Cap altre amic que les muntanyes

Nº:
36
Editorial:
Raig verd editorial
EAN:
9788417925260
Ano de edición:
Materia
NARRATIVA
ISBN:
978-84-17925-26-0
Páxinas:
340
Encadernación:
RUSTICA
lingua:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
200
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
Raigs Globulars

Behrouz Boochani va escriure a través de WhatsApp sobre les condicions  en què vivia a la presó de Manus com a (no) refugiat, i també sobre com havia arribat fins allí. Després de donar forma a l'obra i traduir-la a l'anglès, Boochani i el seu traductor, Omid Tofighian, van guanyar els dos premis literaris més importants d'Austràlia, el Victorian Prize for Literature i el Victorian Premier's Prize for Nonfiction, a més del National Biography Award.
 
 Boochani acumula premis com a periodista (com el guardó Anna Politkovskaya al periodisme) i és un reconegut defensor dels drets humans (amb premis com el Ronald Wilson o el Voltaire) i també se li ha reconegut "la seva contribució desinteressada i substancial al benestar dels refugiats".
 
 Boochani és poeta, periodista i escriptor i també ha creat i produït diversos documentals. Va haver de fugir de l'Iran per la persecució del règim, a causa de la seva feina com a periodista i de la seva activitat cultural. El dia que van empresonar onze dels seus companys al febrer de 2013, ell no era a l'oficina, va aconseguir fugir i va començar un viatge cap a la llibertat que encara no ha acabat.
 
 Amb aquest llibre denuncia i visibilitza una de les vergonyes més grans del primer món: no acollir als refugiats necessitats d'asil i empresonar-los.

Outros libros do autor en Librerias Nobel.es

Materia en Librerias Nobel.es

  • LAS BRUJAS DE SAN PETERSBURGO
    Titulo del libro
    LAS BRUJAS DE SAN PETERSBURGO
    Jones, Imogen Edwards
    Ediciones b
    Un retrato oscuro e inquietante sobre la corte de los Romanov y dos mujeres que no se conformaron con el destin...
    No disponible

    5,95 €

  • Historias tremendas 1
    Titulo del libro
    Historias tremendas 1
    Darko;Abulí;OSWAL
    Glenat editorial
    Historias Tremendas nos ofrece 24 historias que pulsan absolutamente todas las teclas emocionales del lector ...
    No disponible

    19,95 €

  • QUÈ SOÑARÁN LAS CAMAS
    Titulo del libro
    QUÈ SOÑARÁN LAS CAMAS
    AA.VV
    Libre albedrio
    ¿Qué sueñan los sueños? Y... ¿qué soñarán las camas? ¿Contarán las ovejas personas saltando vallas? U...
    No disponible

    15,00 €

  • La Fragilidad del destino
    Titulo del libro
    La Fragilidad del destino
    Vicent, Maria G
    Entre libros
    La Fragilidad del destino Un viaje hacia una búsqueda personal de una identidad, una autonomía y el verdadero...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    16,90 €

  • HARRY POTTER AND THE CURSED CHILD
    Titulo del libro
    HARRY POTTER AND THE CURSED CHILD
    Rowling, J.K.
    Penguin
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    14,25 €

Raig verd editorial en Librerias Nobel.es

  • MONTECARLO
    Titulo del libro
    MONTECARLO
    Nº 29
    Terrin, Peter
    Raig verd editorial
    Mònaco, Gran Premi de Fórmula 1, maig de 1968. El Príncep de Mònaco, la jet set i la premsa mundial esperen...
    No disponible
  • Idil·li amb gos ofegant-se
    Titulo del libro
    Idil·li amb gos ofegant-se
    KOHLMEIER, MICHAEL
    Raig verd editorial
    Un escriptor relata la visita del seu editor a casa, per treballar en la seva nova obra, i el que va succeir en...
    No disponible
  • El cas Vídeo-Nou ; Servei de Vídeo Comunitari
    Titulo del libro
    El cas Vídeo-Nou ; Servei de Vídeo Comunitari
    Gasol, Daniel
    Raig verd editorial
    La hist.ria oficial de la Transició ha estat narrada de forma esbiaixada per aquells que van poder explicar-la...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias)

    24,90 €

  • El vigilant
    Titulo del libro
    El vigilant
    Terrin, Peter
    Raig verd editorial
    No disponible
  • Sonka
    Titulo del libro
    Sonka
    Nº 35
    Karpowicz, Ignacy
    Raig verd editorial
    Un jove i exitós dramaturg, l'Igor, es troba aïllat en un poble perdut  entre Pol.nia i Bielorússia. La Soka...
    No disponible