Tarannà Emprenedor
 IBD

Tarannà Emprenedor

Editorial:
Ibd podiprint
EAN:
9788412283495
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-122834-9-5
Páginas:
120
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
153
Alto:
230
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)
Colección:
.

Lluís Feliu a Tarannà emprenedor ens dibuixa una base del màrqueting a  labast de tothom amb lobjectiu daprendre a aplicar tècniques de comunicació i de màrqueting al món real, en qualsevol situació, ja sigui professional o personal. Aquest aterratge el fa mitjançant projectes que ha viscut en primera persona, amb la aplicació destratègies de màrqueting, a vegades de forma innata, altres de forma  premeditada, que les ha après de la seva experiència com a director duna agència de màrqueting i com professor de la matèria.«El màrqueting és una manera de percebre el món i les seves oportunitats, de projectar els valors personals de bonhomia, generositat i responsabilitat, de repartir felicitat de moltes maneres (mitjançant tangibles o intangibles), de sorprendre, de fidelitzar (el desitjat engagement), dadaptarse al moment, de cercar oportunitats, de vincular  idees, de ser límbics o reptilians, o desprémer el còrtex. El màrqueting és una manera de viure. I en aquest llibre, valent i sincer, hi trobareu experiències i exemples de fer-ho amb il·lusió i sentit positiu», es menciona al pròleg daquesta obra. 10

Materia en Librerias Nobel.es

  • Economia
    Titulo del libro
    Economia
    Dejuan Asenjo, Oscar
    Piramide
    La economía marca nuestras vidas, tanto en lo individual como en lo colectivo. Es importante suministrar las c...
    No disponible

    33,50 €

  • Seis Sigma
    Titulo del libro
    Seis Sigma
    Magnusson, Kjell / Kroslid, Dag / Bergman, Bo / Barba, Enric
    Gestion 2000
    Seis Sigma es una estrategia para lograr mejoras radicales cuyo objetivo clave es contribuir a lograr los objet...
    No disponible

    29,85 €

  • Tecnología, innovación y empresa
    Titulo del libro
    Tecnología, innovación y empresa
    Benavides Velasco, Carlos
    Piramide
    La necesidad de innovación tecnológica y la adaptación de las empresas  a los cambios que se producen en su ...
    No disponible

    29,95 €

  • Dinero y credito en santiago de compostela
    Titulo del libro
    Dinero y credito en santiago de compostela
    Cebreiro Ares, Francisco
    Andavira
    La primera conclusión que es posible obtener de análisis de la circula ción monetaria y del crédito de la c...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    25,00 €

  • El ahorrador inteligente
    Titulo del libro
    El ahorrador inteligente
    Nº 4219
    Ontiveros, Emilio
    Booket
    Existen muchas alternativas para invertir nuestrosahorros: depósitos, Letras, bonos, acciones, fondosde invers...
    No disponible

Ibd podiprint en Librerias Nobel.es