L'ombra de la Magui encara és al jardí

L'ombra de la Magui encara és al jardí

Nº:
1246
Editorial:
Columna edicions
EAN:
9788466426008
Año de edición:
Materia
NOVELA
ISBN:
978-84-664-2600-8
Páginas:
400
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
150
Alto:
230
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
Clàssica

El Marc, un jove historiador i professor, està passant un moment sentimentalment complicat i per distreure's comença a interessar-se en  el que ell denomina «l'enigma familiar»: la desaparició de la Magui Viladalba, la germana de la seva besàvia, durant la revetlla de Sant Joan de 1919. Ara que tots els integrants del drama són morts, només els records difusos de l'àvia Marga i el llibre que el rebesavi va escriure poden apropar el Marc a la resolució del cas.
 Malgrat el temps i l'absència d'indicis, el Marc rep dues ajudes inesperades: una prové d'una advocada, l'Anna, que ha conegut per internet, i l'altra de la Teresina, l'amiga de la Magui, ja molt gran i que viu a la residència en què s'ha convertit l'antiga casa familiar.
 La novel·la ens porta també a la Barcelona del 1919, on l'inspector Manzanares s'ocupa de resoldre el cas. Està convençut que alguna cosa molt fosca s'amaga darrere la desaparició de la nena, i haurà de trobar indicis a la casa modernista de la Bonanova en què viuen els Viladalba mentre investiga les relacions entre ells i lluita contra les influències de la poderosa família, que defensa com a única opció possible que la nena va ser segrestada.
 Dues hist.ries separades en el temps que es desenvolupen en paral·lel en aquest domestic noir fascinant en què el lector va encaixant les peces de la investigació fins que de manera sorprenent s'arriba a resoldre l'enigma de com va desaparèixer la Magui.
 Ã¡

Otros libros del autor en Librerias Nobel.es

  • Fantasmes de Barcelona
    Titulo del libro
    Fantasmes de Barcelona
    Lagarda-Mata, Sylvia
    Angle
    Ampliada amb nou noves históries Un llibre per descobrir els racons més espectrals de Barcelona. La prim...
    No disponible
  • La sombra de Magui aún está en el jardín
    Titulo del libro
    La sombra de Magui aún está en el jardín
    Nº amp; Del
    Lagarda Mata, Sylvia
    Destino
    Marc, historiador y profesor, empieza a interesarse por lo que él llama «el enigma familiar»: la desapariciÃ...
    No disponible
  • Catalunya, terra de bandolers
    Titulo del libro
    Catalunya, terra de bandolers
    Nº 92
    Lagarda-Mata, Sylvia
    Angle
    QUE «TOTA CATALUNYA ESTÀ PLENA DE BANDOLERS» JA HO VA DIR UN VIRREI AL  SEGLE XVI. I ÉS QUE GAIREBÉ CADA P...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    21,90 €

  • Fantasmes de Barcelona
    Titulo del libro
    Fantasmes de Barcelona
    Lagarda-Mata, Sylvia
    Angle
    Recull históric de fets sobrenaturals El fantasma de Canaletes, la Dama de la Barceloneta, les ánimes d'una n...
    No disponible
  • Catalunya, terra de pirates
    Titulo del libro
    Catalunya, terra de pirates
    Nº 83
    Lagarda-Mata, Sylvia
    Angle
    AQUEST LLIBRE -COM LA MEDITERRÀNIA- ESTÀ POBLAT PER PIRATES, CORSARIS,  VIKINGS, BUCANERS, NEGRERS... PIRATES...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,90 €

Materia en Librerias Nobel.es

  • La casa del espejo
    Titulo del libro
    La casa del espejo
    Tait, Vanessa
    Roca editorial
    Durante un día soleado de 1862 en Oxford, el Reverendo Dodgson, no conocido aún como Lewis Carroll, cuenta a ...
    No disponible

    19,90 €

  • La novia vestía de negro
    Titulo del libro
    La novia vestía de negro
    Woolrich , Cornell
    Rba
    ¿Qué diabólico ser se esconde tras los negros ropajes que se esfuman después de cada asesinato? Todos los&n...
    No disponible

    9,95 €

  • La otra vida de Ned Blackbird
    Titulo del libro
    La otra vida de Ned Blackbird
    Nº 327
    Ravelo, Alexis
    Siruela
    En La otra vida de Ned Blackbird, Alexis Ravelo juega con los límites de la realidad, poniendo la intriga nove...
    No disponible
  • Delfines
    Titulo del libro
    Delfines
    Nº 69
    Vázquez-Figueroa, Alberto
    Debolsillo
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    3,00 €

  • PRÓXIMA ESTACIÓN, ATENAS
    Titulo del libro
    PRÓXIMA ESTACIÓN, ATENAS
    Markaris, Petros
    Tusquets
    En su serie de novelas policiacas, Petros Márkaris envía siempre al comisario Kostas Jaritos a investigar por...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,00 €

Columna edicions en Librerias Nobel.es

  • Ready Player Two
    Titulo del libro
    Ready Player Two
    Cline, Ernest
    Columna edicions
    UNA MISSIÓ INESPERADA. DOS MONS EN JOC. ESTÀS A PUNT? Alguns dies després d'haver guanyat la competició ide...
    No disponible
  • La metamorfosi
    Titulo del libro
    La metamorfosi
    Franz Kafka
    Columna edicions
    La metamorfosi és un dels textos més angoixants de la literatura universal, on conflueixen algunes de les gra...
    No disponible
  • Seguiré els teus passos
    Titulo del libro
    Seguiré els teus passos
    Nº 1262
    SANTOS, CARE
    Columna edicions
    La Reina, una dona acostumada a prendre totes les decissions, rep una trucada que ho pot canviar tot: algÃ...
    No disponible
  • Les ombres creixen al capvespre
    Titulo del libro
    Les ombres creixen al capvespre
    Henning Mankell;Henning Mankell
    Columna edicions
    En Joel vol viure una gran aventura, peró llavors passa una cosa que mai s'hauria imaginat: un autobús l'atro...
    No disponible
  • La icona sagrada
    Titulo del libro
    La icona sagrada
    Neil Olson
    Columna edicions
    Grécia, 1944. Durant la segona guerra mundial, un grec conegut com la Serp pacta amb Müller, un assassí nazi...
    No disponible