L'amor quiet

L'amor quiet. Un retrat epistolar de la Barcelona benestant

Editorial:
Edicions saldonar
EAN:
9788417611576
Año de edición:
Materia
NARRATIVA
ISBN:
978-84-17611-57-6
Páginas:
384
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
FORA DE COL·LECCIO

Una caixa tancada, que passa de mans a mans, conté un tresor que ara veu la llum: les cartes que es van intercanviar una parella d'enamorats, María Simón i Alejandro Morillo, durant el primer terç del segle XX, escrites a cavall de Barcelona, Puigcerdà i Lamalou-les-Bains.
 
 Basant-se en aquests documents, Mercè Foradada, neta de la María i l'Alejandro, elabora una obra que retrata d'una manera fidel i des d'una posició privilegiada la vida real de l'alta burgesia barcelonina, amb les seves grandeses i misèries, a partir de la quotidianitat de la vida familiar al passeig de Gràcia i de la devoció  per l'amor dins d'un ordre, en una època especialment convulsa des d'un punt de vista social i polític. Aquest amor es perpetua fins avui  dia en una hist.ria paral·lela que fa immortals els sentiments responsables.
 
 L'amor quiet ens dona l'oportunitat de conèixer les interioritats d'una nissaga que comença amb el copropietari de l'Editorial Montaner y Simón, on van treballar Pere Calders i Jesús Moncada, domiciliada a l'edifici que ara acull la Fundació Tàpies.

Otros libros del autor en Librerias Nobel.es

  • CONTES DEL PUTO VIRUS (CATALAN)
    Titulo del libro
    CONTES DEL PUTO VIRUS (CATALAN)
    MERCE FORADADA MORILLO
    Ecu
    Com reaccionem davant d un cataclisme impensat? Podem créixer i ser creatius o pel contrari ens deixem arrosse...
    No disponible

    11,50 €

  • Centaures
    Titulo del libro
    Centaures
    Mercè Foradada
    Cossetania edicions
    "I sobretot, per damunt de tot, fill, és aixó: la vida. L'únic do que se'ns fa, la porta, el vehicle i el me...
    No disponible

    1,50 €

  • En el prestatge
    Titulo del libro
    En el prestatge
    Mercè Foradada
    Edicions 62
    No disponible
  • Com una reina
    Titulo del libro
    Com una reina
    Foradada, Mercè
    Edicions saldonar
    La soledat té arestes punxegudes, cares fosques o lluminoses, peró també és l'ámbit des d'on es té la nec...
    No disponible
  • En el prestatge
    Titulo del libro
    En el prestatge
    Mercè Foradada
    Edicions 62
    No disponible

    15,40 €

Materia en Librerias Nobel.es

  • LOS SECRETOS DE HADLEY GREEN
    Titulo del libro
    LOS SECRETOS DE HADLEY GREEN
    Nº 53
    London, Julia
    Esencia
    Cuando Harrison Tolly, hijo ilegítimo del conde de Ashwood, se entera de que Alexa Carey está embarazada, se ...
    No disponible
  • LA TERNURA
    Titulo del libro
    LA TERNURA
    Sanzol, Alfredo / Lopez Piña, Inmaculada
    Antigona editorial
    La Ternura cuenta la historia de una reina algo maga y sus dos hijas princesas que viajan en la Armada Invencib...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    15,50 €

  • La canción de Hands
    Titulo del libro
    La canción de Hands
    AA.VV
    Edhasa editorial
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,50 €

  • Querido vecino
    Titulo del libro
    Querido vecino
    Ward, Penelope
    Titania
    Cuando Elec rompió conmigo, lo último que necesitaba era convertirme en vecina de alguien que me recordara a ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,50 €

  • EL LIMÓN
    Titulo del libro
    EL LIMÓN
    Nº 28
    MOTOJIRÔ KAJII
    Erasmus ediciones
    Un caso insólito en las letras japonesas (las segundas en importancia del mundo, al decir de J. L. Borges). Su...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    19,00 €

Edicions saldonar en Librerias Nobel.es

  • EL PART DELS COMUNS
    Titulo del libro
    EL PART DELS COMUNS
    González, Sara
    Edicions saldonar
    Hi ha un full de paper, tancat amb pany i forrellat, en el qual el líder de Catalunya en Comú, Xavier Doméne...
    No disponible
  • Pantalla
    Titulo del libro
    Pantalla
    Nº 10
    Quinto Grané, Manuel
    Edicions saldonar
    Pantalla és aix.: el Georges Méliès més enjogassat que descobreix sense voler el muntatge cinematogràfic, ...
    No disponible
  • Cants al present
    Titulo del libro
    Cants al present
    Nº 24
    Ripoll, Josep Maria
    Edicions saldonar
    Cants al present és, segons Josep M. Fulquet, «un llibre que deixa caure centenars de petites incitacions, de...
    No disponible
  • O PROCESSISME O INDEPENDèNCIA
    Titulo del libro
    O PROCESSISME O INDEPENDèNCIA
    ESPOT, SANTIAGO
    Edicions saldonar
    A O processisme o independéncia, Santiago Espot ens obliga a escollir:  volem un estat catalá -i assumim que ...
    No disponible
  • VOLIAC 2004
    Titulo del libro
    VOLIAC 2004
    Nº 14
    Molina, Anna
    Edicions saldonar
    La Júlia Castro viatja de Nova York a París amb l'Alex, el seu marit, per intentar refer la relació en un cl...
    No disponible