Ensenya'm a ser feliç!

Ensenya'm a ser feliç!. La primera guia per educar en la felicitat

Editorial:
Ara llibres
EAN:
9788496767355
Año de edición:
Materia
PSICOLOGIA
ISBN:
978-84-96767-35-5
Páginas:
144
Encuadernación:
TAPA DURA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
160
Alto:
230
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).SIN COLECCION

Miguel Gallardo (Lleida, 1955) va estudiar a l'Escola Massana de Barcelona. Col·labora habitualment com a il·lustrador en diverses publicacions d'àmbit nacional i internacional, com ara La Vanguardia o  el New York Times. Ha guanyat diversos premis, entre ells, un Serra d'Or per Qué le pasa a este niño, i el premi de la Generalitat Valenciana l'any 2007 al millor llibre editat de l'any, Tres viajes. Té una filla, la Maria, de dotze anys.
 Àngels Ponce (Barcelona, 1967) és terapeuta familiar i fa més de quinze anys que treballa en l'àmbit de la discapacitat. La seva feina gira al voltant de pares, mares i germans de nens amb discapacitat intel·lectual, i també imparteix cursos a famílies i professionals. Es  coautora del libre Qué le pasa a este niño, guanyador del Serra d'Or.  Viu amb el seu fill Janko i el seu marit vora la muntanya de Montserrat.
 Totes les mares i pares tenim un únic desig: que els nostres fills siguin feliços, per. realment estem fent alguna cosa perquè sigui així? En Ensenya'm a ser feliç! volem demostrar, amb exercicis senzills i propostes pràctiques, que educar per a la felicitat és possible, només el hem d'ensenyar a valorar el que tenen, a estimar i respectar les persones que els envolten, a saber perdonar, a ser crítics, a somiar, a relaxar-se, a acceptar que les coses no sempre són com ells volen... Llegiu junts el llibre i ajudareu els vostres fills a afrontar amb maduresa el futur. Que us divertiu!

Otros libros del autor en Librerias Nobel.es

  • Enséñame a ser feliz
    Titulo del libro
    Enséñame a ser feliz
    Ponce Navarro, Àngels
    Ara llibres
    Todas las madres y padres tenemos un único deseo: que nuestros hijos sean felices, per. ¿realmente estamos ha...
    No disponible

    16,95 €

Materia en Librerias Nobel.es

  • LEONARDO DA VINCE, UN RECUERDO DE INFANCIA
    Titulo del libro
    LEONARDO DA VINCE, UN RECUERDO DE INFANCIA
    Freud, Sigmund
    Navona
    Leonardo da Vinci, un recuerdo de infancia es una historia psicosexual  y la única biografía que escribió Si...
    No disponible

    11,00 €

  • 523.PROYECTO PSICOLOGIA NEUROLOGOS..../BOLSILLO
    Antiguo
    Titulo del libro
    523.PROYECTO PSICOLOGIA NEUROLOGOS..../BOLSILLO
    Nº 523
    SIGMUND FREUD
    Alianza editorial
    Esta investigación de juventud ocupa un decisivo lugar en la obra freudiana, ya que hará posible el nacimient...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    7,28 €

  • La educación infantil en Reggio Emilia
    Titulo del libro
    La educación infantil en Reggio Emilia
    Malaguzzi, Loris
    Octaedro ediciones
    El recuerdo de una vieja amistad, de una profunda admiración, de una rabiosa actualidad pedagógica que se pro...
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    10,80 €

  • (DES)ORIENTACIÓN SEXUALd
    Titulo del libro
    (DES)ORIENTACIÓN SEXUALd
    Nº 46
    Wilton, Tamsin
    Bellaterra
    En un lenguaje claro y transparente, (Des)orientación sexual relata las experiencias vividas por un centenar d...
    No disponible
  • Mejorar la autoestima
    Titulo del libro
    Mejorar la autoestima
    Narbón De La Villa, Carolina
    Gesfomedia
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    15,55 €

Ara llibres en Librerias Nobel.es

  • TRAPOLOGIA
    Titulo del libro
    TRAPOLOGIA
    Nº 460
    Besora I Mascarella, Max;Bagunyà, Borja
    Ara llibres
    Un llibre revolucionari i inclassificable. L'actitud és aixó. Perplexos, una tarda d'estiu Max Besora i Borja...
    No disponible
  • 11-M el periodisme en crisi
    Titulo del libro
    11-M el periodisme en crisi
    Partal Montesinos, Vicent / Otamendi, Martxelo
    Ara llibres
    No disponible

    10,00 €

  • MITES
    Titulo del libro
    MITES
    Nº 473
    Fry, Stephen
    Ara llibres
    La mitologia grega és addictiva, entretinguda, accessible, sorprenentment humana. Milers d'éssers carismàtic...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,50 €

  • Secrets de guerra
    Titulo del libro
    Secrets de guerra
    Valle Morea, Nicolás
    Ara llibres
    Des de la guerra dels Balcans a la Primavera Arab, Nicolás Valle ha cobert per a TV3 tots els principals confl...
    No disponible
  • Les bruixes de Viladrau
    Titulo del libro
    Les bruixes de Viladrau
    Aguilar, Laia
    Ara llibres
    Laia Aguilar va néixer a Barcelona l'any 1976 i és llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat...
    No disponible