A flor de text. Representacions de la corporeïtat als llenguatges artístics

A flor de text. Representacions de la corporeïtat als llenguatges artístics

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884716
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-471-6
Páginas:
226
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
120
Alto:
175
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
FC

El llibre proposa un viatge a través de l'art a la cerca de preguntes -més que no pas respostes- sobre les possibilitats de representació del cos, alhora depositaries i generadores de diferents concepcions de  la relació entre corporeitat i identitat. La pintura, la fotografia, la literatura, la dansa i el cinema són els marcs d'unes lectures que,  des dels seus plantejaments teórics, coincideixen en la consideració del cos com a quelcom menystingut per la tradició filosófica que, no obstant, a la llum del pensament contemporani, esdevé element indispensable per a pensar la nostra subjectivitat, una subjectivitat indissociable ja de la corporeitat.

Materia en Librerias Nobel.es

Uoc editorial en Librerias Nobel.es

  • Empleo 2.0
    Titulo del libro
    Empleo 2.0
    Alastruey, Rosaura
    Uoc editorial
    El mercado laboral está en pleno cambio. Y las estructuras tradicionales que lo sustentaban se han visto plena...
    No disponible

    12,50 €

  • El cicle comptable
    Titulo del libro
    El cicle comptable
    Vallverdú Calafell, Josep
    Uoc editorial
    No disponible
  • Mi nombre es Refugiado. Crónica de un exilio
    Titulo del libro
    Mi nombre es Refugiado. Crónica de un exilio
    AA.VV
    Uoc editorial
    Casi por azar, la abuela Emilia se convirtió en una socorrista. Samia Sleman Kamal tenía un padre que la amab...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    17,00 €

  • Com s'escriu un text persuasiu?
    Titulo del libro
    Com s'escriu un text persuasiu?
    Juste, Jordi
    Uoc editorial
    El model H2PAC resol propostes clau a partir d'ACTIVITATS. Aquesta forma d'aprenentatge parteix d'un REPTE: l'a...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    11,00 €

  • Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria
    Titulo del libro
    Desde la trinchera. Manual de supervivencia en creatividad publicitaria
    Farran Teixidó, Eduard
    Uoc editorial
    Parir ideas. Esta es la esencia de la publicidad. Ideas que seduzcan y  que funcionen. Da igual si hablamos de ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    28,50 €