Quadern de llengua. 5 Primària, 3 Trimestre. Saba

Quadern de llengua. 5 Primària, 3 Trimestre. Saba

Editorial:
Sm
EAN:
9788467570878
Any d'edició:
ISBN:
978-84-675-7087-8
Pàgines:
48
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
VALENCIANO
Ample:
225
Alt:
290
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
(VAL).5E-6E PRIM.QUADERNS

Consulteu a la nostra
Llibreria

@import url(http://ecat.gesm.net/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx? type=style&file=SyntaxHighlighter.css);
 Lacolla de l'esquirolarriba al projecte de 1r de Primària. Es tracta d'un grup de xiquets, cada un dels quals representa una intel·ligència  diferent, que es reuneixen cada dia al voltant de l'esquirol Rasi i el seu barret per a contar hist.ries.
 Presenta elscontinguts lingüísticsa través de:
 - Textos molt suggeridors de literatura universal i col·laboració d'autors valencians com Josep Lozano, Pepa Guardiola, Joaquina Barba o  el cantacançons Dani Miquel.
 - Situacions comunicatives que afavoreixen la reflexió.
 - Activitats pas a pas per a iniciar-se en els procediments de l'anàlisi lingüística.
 - Jocs interactius per a reforçar l'aprenentatge.
 Ofereix un programa específic deCompetència lectoraamb:
 - Dinàmiques per a entrenar estratègies de lectura eficaç.
 - Tasques estructurades per a desenvolupar els nivells de comprensió a  partir de tipologies textuals.
 - Proves d'avaluació per a detectar el grau d'adquisició de les destreses lectores.
 - Propostes lúdiques d'animació a la lectura en diferents suports. Potencia l'escriptura correcta de les paraules en cada curs amb elprograma d'Ortografiamitjançant:
 - Activitats d'atenció i mem.ria visual a través de materials audiovisuals i manipulatius enfocats a diferents estils d'aprenentatge.
 - Bateria de dictats amb dinàmiques individuals i per parelles.
 - Fitxers individualitzats perquè cada alumne per a registrar el seu autoaprenentatge.
 Estimula lacreativitati eldesenvolupament de l'expressióen valencià, mitjançant:
 - Activitats contextualitzades en la realitat cultural de la nostra Comunitat.
 - Atenció especial a la interacció comunicativa per mitjà del material  manipulatiu i els recursos interactius.
 I en 1r... El llibre de l'alumne inclou:
 - Llibre de lectures
 - La colla de l'esquirol
 Un llibre amb els contes complets de la colla. Amb un àudio associat i  activitats d'escriptura creativa.
 I en 5é... El llibre de l'alumne inclou:
 - Ortografia pràctica
 - Regles ortogràfiques de butxaca
 Llibre de suport dels alumnes per a resoldre els dubtes sobre regles ortogràfiques i poder continuar practicant amb més activitats.

Sm a Librerias Nobel.es

  • Geografía e Historia. 3 Secundaria. Revuela. Aragón
    Titulo del libro
    Geografía e Historia. 3 Secundaria. Revuela. Aragón
    Mata Carrasco, Alfredo de la
    Sm
    Analizar la realidad pasada y presente (o histórica y geográfica) de nuestro planeta y hacer uso de las herra...

    Consulteu a la nostra
    Llibreria

  • Biología geología 4º eso trimestral savia 2016
    Titulo del libro
    Biología geología 4º eso trimestral savia 2016
    AA.VV
    Sm
    Un proyecto enfocado al aprendizaje de la Biología y Geología basado en los contenidos curriculares y en la p...
    No disponible

    Consulteu a la nostra
    Llibreria

  • CIENCIAS NATURALEZA 6ºPRIMARIA. REVUELA. CASTILLA LEÓN 2023
    Titulo del libro
    CIENCIAS NATURALEZA 6ºPRIMARIA. REVUELA. CASTILLA LEÓN 2023
    Equipo editorial SM
    Sm
    OBJETIVOConocer el entorno para comprometerse con hábitos respetuosos con el mismo. El aprendizaje del área s...
    No disponible

    Consulteu a la nostra
    Llibreria

  • Nombres robados
    Titulo del libro
    Nombres robados
    Tàssies, Josep Antoni
    Sm
    "Nombres robados" es un relato sobre la soledad de los niños que, cuando suena el timbre, esperan en clase a q...
    No disponible

    5,95 €

  • CUAD.ORTOGRAFIA 4ºPRIM. NIVEL 12
    Titulo del libro
    CUAD.ORTOGRAFIA 4ºPRIM. NIVEL 12
    Aliaño Tejero, José María;Bellido Peña, Francisco Javier;Galán Mayolín, Francisco Javier;Pérez Bravo, José Luis
    Sm
    Contenido: La acentuación de palabras agudas, llanas y esdrújulas. Palabras homófonas con b y v, ll e y, con...
    No disponible

    5,51 €