Olor de Colònia

Olor de Colònia

Nº:
00
Editorial:
Edic.1984
EAN:
9788415091080
Any d'edició:
Matèria
HIST?RICA
ISBN:
978-84-15091-08-0
Pàgines:
448
Enquadernació:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
idioma:
CATALAN
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
BUTXACA

9,90 €

IVA inclòs
Comprar

Un gran incendi trenca la monotonia de la Col.nia. Els magatzems cremen pels quatre costats. El fum ho empudega tot. La sirena sona sense parar, tothom és al carrer. La lluita per salvar la fàbrica és desesperada. Per fi una veu crida: ja no hi queda ningú! Es dóna per apagat el foc, i amos i treballadors van a lÆesglésia en acció de gràcies. Realment no hi quedava ningú?
 Atrapat, atrapat queda el lector fins a lÆúltima pàgina dÆaquesta novel.la, punyent com la vida dels seus protagonistes, amb un final sorprenent i sense concessions.
 Olor de Col.nia evoca la vida dÆuna col.nia tèxtil i les enverinades relacions socials, la combinació de despotisme i condescendència que, cap als anys 50, regeix la seva vida. Néixer, viure, reproduir-se i morir entre les parets dÆuna fàbrica. Una gran fàbrica que va més enllà dels llocs de treball, que és també lÆescola per als fills, lÆesglésia, les botigues i les cases per viure-hi.
 Sílvia Alcàntara i Ribolleda, nascuda a Puig-reig (El Berguedà) el 1944, a mitjans dels anys seixanta es trasllada a Terrassa, on viu actualment. Com molta gent de la seva generació, fins que no sÆacaba la dictadura no pot estudiar la seva llengua i, quan ho aconsegueix, se li obre un món que no havia pogut ni imaginar. Es posa a escriure i  encara no ha parat. A principis dels anys noranta, obren una escola a  Barcelona, lÆAula de Lletres, on ensenyen tècniques dÆescriptura literària; és de les primeres a apuntar-sÆhi. Després, a lÆAteneu Barcelonès completarà lÆaprenentatge. El 2009, irromp en el panorama literari català amb la publicació dÆOlor de Col.nia, un èxit esclatant  de crítica i de vendes. LÆobra, que evoca la vida dÆuna col.nia tèxtil catalana durant la dècada de 1950, rep els guardons QWERTY BTV (2009), Regió7 de Cultura (2009), Joaquim Amat-Piniella (2010) i és finalista del premi Llibreter (2009). Així mateix, sÆha acabat dÆenllestir el rodatge de la minisèrie basada en la novel.la, que sÆemetrà pr.ximament per TV3.

Altres llibres de l'autor a Librerias Nobel.es

  • Olor de colónia
    Titulo del libro
    Olor de colónia
    Nº 18
    Alcántara i Ribolleda, Sílvia
    Edic.1984
    Un gran incendi trenca la monotonia de la Colònia. Els magatzems cremen pels quatre costats. El fum ho empudeg...
    No disponible
  • Cèlia Palau
    Titulo del libro
    Cèlia Palau
    Nº 244
    Alcàntara i Ribolleda, Sílvia
    Edic.1984
    En aquesta novel·la ens trobem amb la Cèlia Palau, aquella noia decidida que havíem conegut a la novel·la "...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    18,50 €

Matèria a Librerias Nobel.es

  • LA BATALLA DEL ACANTILADO ROJO
    Titulo del libro
    LA BATALLA DEL ACANTILADO ROJO
    Guanzhong, Luo
    Esfera de los libros
    El romance de los Tres Reinos es una novela épica china en la que historia, leyenda y magia se entremezclan pa...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    18,90 €

  • LA CAMPAÑA DE TRAFALGAR
    Titulo del libro
    LA CAMPAÑA DE TRAFALGAR
    O´Donnell, Hugo
    Esfera de los libros
    «Seguramente el mejor conocedor de nuestra historia naval en la Edad Moderna». Luis Ribot, El Cultural «Deta...
    No disponible
  • EL TALÓN DEL HÈROE
    Titulo del libro
    EL TALÓN DEL HÈROE
    Perote Peña, Juan
    Editorial adarve
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    19,90 €

  • Las monedas de Judas
    Titulo del libro
    Las monedas de Judas
    Lens Cabrera, Carlos
    Plataforma editorial
    Poder, dinero, conocimiento, honor y gloria, la Orden de los Pobres Caballeros de Cristo y del Templo de S...
    No disponible

    25,00 €

  • Operación Berlín
    Titulo del libro
    Operación Berlín
    Aguilar Sáenz, Jesús Lorenzo
    Tebar
    Operación Berlín es la segunda parte de El Príncipe del Rif: Un héroe en Ifni, cuyo protagonista, Emmanuel,...
    No disponible

Edic.1984 a Librerias Nobel.es

  • Un viaje por las juderías de Cataluña.
    Titulo del libro
    Un viaje por las juderías de Cataluña.
    Casas, Josep Maria
    Edic.1984
    Este libro nos propone un itinerario de cinco días por algunas de las juderías más importantes de Cataluña,...
    No disponible
  • Retorn a Killybegs
    Titulo del libro
    Retorn a Killybegs
    Nº 00
    Chalandon, Sorj
    Edic.1984
    «Ara que s'ha descobert tot, els altres parlaran per mi. L'IRA, els anglesos, la família, els coneguts, algun...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    10,90 €

  • El gabinet dels antics
    Titulo del libro
    El gabinet dels antics
    Balzac
    Edic.1984
    L'obra El gabinet dels antics tracta la história d'una família de la vella noblesa de províncies arruïnada ...
    No disponible
  • Contes
    Titulo del libro
    Contes
    Nº 37
    Viziïnós, Geòrgios
    Edic.1984
    La present edició vol recuperar l'obra del pare de la Renaixença literària i presentar-la en tota la seva ex...
    No disponible
  • Seixanta contes
    Titulo del libro
    Seixanta contes
    Nº 1
    Buzzati, Dino
    Edic.1984
    Amb pr.leg de Julià de J.dar. Reunits pel mateix Buzzati el 1958, aquests Seixanta contes han estat considerat...
    No disponible