Diccionari de comunicació empresarial

Diccionari de comunicació empresarial. Publicitat, relacions públiques i màrqueting

Editorial:
Enciclopedia catalana
EAN:
9788441202283
Matèria
DICCIONARIS, ENCICLOP?DIES, ATLES
ISBN:
978-84-412-0228-3
Pàgines:
306
Enquadernació:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
idioma:
CATALAN
Ample:
135
Alt:
215
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
DICCIONARIS D'ENCICLOPEDIA CATALANA

14,75 €

IVA inclòs

Un diccionari adreÇat als professionals vinculats directament amb la comunicació de les organitzacions (publicitaris, relacions públiques, professionals dels departaments de comunicació i de premsa, assessors de comunicació, etc.). A més, pot ser una eina de consulta útil, tant des del punt de vista técnic com lingüístic, per als docents i estudiants d'aquesta disciplina i per als correctors i traductors de textos d'especialitat. · 2.490 termes · Equivaléncies en castellá i en  anglés · Indexs castellá-catalá i anglés-catalá

Altres llibres de l'autor a Librerias Nobel.es

Matèria a Librerias Nobel.es

Enciclopedia catalana a Librerias Nobel.es