Comunicación e comportamento do consumidor

Comunicación e comportamento do consumidor. Técnicas de comunicación orientadas aos procesos de preparación da venda

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391572
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-157-2
Pàgines:
114
Enquadernació:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
idioma:
GALEGO
Ample:
200
Alt:
300
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
DEPENDIENTE DE COMERCIO

Título: Comunicación e comportamento do consumidor.
Subtítulo: Técnicas de comunicación e venda orientadas aos procesos de preparación da venda.
ISBN: 978-84-9839-157-2.
Autora: Mónica Míguez Pérez.
Tradutora: Lucía Graíño Teira.


Todas as persoas que pensen que acoller, atender, vender e cobrar nun comercio son catro accións para as que non se necesita demasiada formación están equivocados. Malia que a experiencia é importante nun traballo como o de dependente de comercio, un adecuado nivel de formación é o complemento idóneo para que o desempeño do posto.

Con este manual, o lector poderá adquirir coñecementos que lle permitirán utilizar eficazmente as técnicas de comunicación e venda orientadas aos procesos de preparación da venda. Os contidos que se presentan neste manual correspóndense co módulo 'Comunicación e comportamento do  consumidor' do certificado de profesionalidade de 'Dependente de comercio' e 'Caixeiro', pertencente á familia profesional de 'Comercio' segundo o Real Decreto 1393/1995 e o Real Decreto 1996/1995, respectivamente.

Ideaspropias Editorial desenvolve este manual de formación para todos aqueles traballadores que se dedican a esta profesión ou desexen facelo no futuro. Con el lograrán ampliar os seus coñecementos na atención ao cliente como dependentes de comercio.

Altres llibres de l'autor a Librerias Nobel.es

  • Dependiente de comercio
    Titulo del libro
    Dependiente de comercio
    Míguez Pérez, Mónica
    Ideaspropias
    No disponible

    41,50 €

  • Cajero
    Titulo del libro
    Cajero
    Bastos Boubeta, Ana Isabel / Míguez Pérez, Mónica / González Domínguez, Rocío
    Ideaspropias
    No disponible

    38,50 €

  • Introducción a la gestión de stocks (2ª edición)
    Titulo del libro
    Introducción a la gestión de stocks (2ª edición)
    'Mónica Míguez Pérez y Ana Isabel Bastos Boubeta '
    Ideaspropias
    Este manual se corresponde con el módulo de 'Introducción a la Gestión  de Stocks' del certificado de profes...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    20,95 €

  • Comunicación y comportamiento del consumidor
    Titulo del libro
    Comunicación y comportamiento del consumidor
    Míguez Pérez, Mónica
    Ideaspropias
    Mónica Míguez Pérez es licenciada en Administración y Dirección de empresas por la Universidad de Vigo. Ad...
    No disponible
  • Seguridad e higiene en el sector comercio
    Titulo del libro
    Seguridad e higiene en el sector comercio
    'Mónica Míguez Pérez'
    Ideaspropias
    Mónica Míguez Pérez es licenciada en Administración y Dirección de empresas por la Universidad de Vigo. Ad...
    No disponible

    20,95 €

Matèria a Librerias Nobel.es

Ideaspropias a Librerias Nobel.es

  • Montaje e instalación de ascensores y montacargas
    Titulo del libro
    Montaje e instalación de ascensores y montacargas
    'Pablo Comesaña Costas'
    Ideaspropias
    Pocas profesiones se definen tanto a través de su denominación como la  de 'Instalador de Máquinas y Equipos...
    No disponible

    22,90 €

  • Prevención de riesgos laborales (3.ª edición)
    Titulo del libro
    Prevención de riesgos laborales (3.ª edición)
    'Víctor Manuel Cabaleiro Portela'
    Ideaspropias
    La publicación de la Ley 31/1995 de prevención de riesgos laborales y su reforma bajo la Ley 54/2003 impulsan...
    No disponible

    22,90 €

  • Ofimática financiera
    Titulo del libro
    Ofimática financiera
    'Villar Varela, Ana Mª;González Fernández, Julio Miguel'
    Ideaspropias
    Mª del Mar Argibay González es diplomada en Ciencias Empresariales con  la especialidad de Empresa Financiera...
    No disponible

    20,95 €

  • Comercialización productos y servicios en pequeños negocios o microempresas
    Titulo del libro
    Comercialización productos y servicios en pequeños negocios o microempresas
    Catalán Torca, Rafael
    Ideaspropias
    Para poder alcanzar el éxito en la venta de productos y servicios en microempresas, es indispensable conocer l...
    No disponible
  • La nueva era del comercio
    Titulo del libro
    La nueva era del comercio
    Seoane Balado, Eloy
    Ideaspropias
    Eloy Seoane Balado es licenciado en Ciencias Químicas, rama Industrial, por la Universidad de Santiago de Comp...
    No disponible

    20,95 €