Comunicació NoViolenta

Comunicació NoViolenta. Un llenguatge de vida

Editorial:
Acanto
EAN:
9788415053903
Any d'edició:
Matèria
PSICOLOGIA
ISBN:
978-84-15053-90-3
Pàgines:
273
Enquadernació:
RUSTICA
idioma:
CATALAN
Ample:
155
Alt:
225
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
SIN COLECCION

21,90 €

IVA inclòs
Comprar

Segons l'autor, la Comunicació NoViolenta és un model per establir una  connexió empàtica amb nosaltres mateixos i amb els altres. L'empatia és una qualitat molt valuosa i profundament humana que tots podem desenvolupar. Malauradament, la comunicació que hem après ens distancia de la nostra veritable naturalesa humana. La CNV ens ajuda a  recuperar la nostra capacitat natural d'escoltar amb el cor. És un model de vida que ens permet afrontar els conflictes de manera que tots els involucrats en surtin beneficiats. I creiem sincerament que el plaer més gran que hi ha a la Terra per a nosaltres, els éssers humans, és el de poder contribuir
 al benestar dels nostres iguals.
 Marshall B. Rosenberg, conegut mediador internacional, ha ensenyat al llarg de més de quatre dècades la CNV. Aquest model de comunicació s'ha anat expandint i prosperant en uns seixanta països arreu del món.  Ha estat emprada per individus, parelles, professors, pares, empreses, oficines governamentals, hospitals, programes universitaris d'administració d'empreses i comunicació, centres de mediació comunitària, programes de gestió de la ràbia, defensors de la pau, promotors del canvi social i programes de rehabilitació de reclusos. La seva àmplia experiència treballant amb persones, així com l'extraordinària simplicitat del seu mètode, han fet que aquest esdevingui quelcom d'únic i valuós.
 
 Amb la Comunicació NoViolenta aprendrà a: millorar significativament les seves relacions amb la família, els amics i els companys de treball; a mantenir-se calmat enfront del judici, la crítica i la ràbia; a parlar, pensar i escoltar de tal manera que inspiri humanitat  i comprensió; a trencar patrons de pensament que condueixen
 a l'estrès, a la depressió, a la culpa i a la vergonya; a descobrir punts en comú amb qualsevol ésser humà, en qualsevol lloc.
 
 Aquest llibre s'ha traduït a més de trenta idiomes i ha venut més d'un  milió d'exemplars per una senzilla raó: funciona!

Altres llibres de l'autor a Librerias Nobel.es

  • Resolver conflictos con la comunicación no violenta
    Titulo del libro
    Resolver conflictos con la comunicación no violenta
    Marshall B. Rosenberg / Seils, Gabriele
    Acanto
    En este libro a través de su conversación con Gabriele Seils, Rosenberg nos muestra su amplia experiencia tra...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,90 €

  • Educar a los niños desde el corazón
    Titulo del libro
    Educar a los niños desde el corazón
    B. Rosenberg, Marshall
    Acanto
    Este potente y práctico librito le ofrece la perspectiva y recursos únicos de la Comunicación NoViolenta (CN...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    10,90 €

  • Amarte sin dejar de amarme
    Titulo del libro
    Amarte sin dejar de amarme
    Rosenberg, Marshall B.
    Acanto
    Muchas personas pensamos en el amor como en una emoción intensa, un sentimiento que tenemos por otra persona. ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    11,90 €

  • Vivir la comunicación no violenta
    Titulo del libro
    Vivir la comunicación no violenta
    B. Rosenberg, Marshall
    Sirio editorial
    Estás a punto de tener una reunión desagradable con tu jefe. La dirección del colegio de tu hijo te acaba de...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    13,50 €

  • COMUNICACIÓN NO VIOLENTA
    Titulo del libro
    COMUNICACIÓN NO VIOLENTA
    Rosenberg, Marshall
    Gran aldea
    Comunicación no violenta envuelve al lector en un proceso de reflexión  y aprendizaje acerca de la manera hab...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,00 €

Matèria a Librerias Nobel.es

Acanto a Librerias Nobel.es

  • REFLEXIONES SOBRE VIVIR EN COMPASIÓN
    Titulo del libro
    REFLEXIONES SOBRE VIVIR EN COMPASIÓN
    Gonzales, Robert
    Acanto
    Reflexiones sobre Vivir en compasión es un libro para saborear y estar  con él. Es una fuente de inspiración...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    9,90 €

  • MANUAL DE TALLA EN MADERA
    Titulo del libro
    MANUAL DE TALLA EN MADERA
    Denning, Antony
    Acanto
    Domine todas las técnicas que necesita para abordar una amplia variedad de proyectos: elegir las maderas y las...
    No disponible
  • Crudidelicioso
    Titulo del libro
    Crudidelicioso
    Beryn, Daniel
    Acanto
    Los cocineros especializados en cocina cruda Peter y Beryn Daniel creen firmemente que la alimentación y la sa...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    5,95 €

  • Del huerto a la mesa
    Titulo del libro
    Del huerto a la mesa
    Butts, Kayla
    Acanto
    Lleva una vida mas sana cosechando tus propios alimentos. Del huerto a la mesa es un libro de recetas práctico...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    24,90 €

  • Talla en Madera con la navaja suiza Victorinox
    Titulo del libro
    Talla en Madera con la navaja suiza Victorinox
    Lubkemann, Chris
    Acanto
    Da igual que se encuentre delante de una hoguera o esperando el autobús, ¡tallar es la manera creativa de rel...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    9,95 €