CARALONIA, NEXT BRAND IN EUROPE

CARALONIA, NEXT BRAND IN EUROPE. UN EXERCICI DES DEL MARQUETING PER GUANYAR

Editorial:
Ara llibres
EAN:
9788415642350
Any d'edició:
Matèria
POL?TICA
ISBN:
978-84-15642-35-0
Pàgines:
314
Enquadernació:
RUSTICA
idioma:
CATALAN
Ample:
160
Alt:
233
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
VARIOS

Albert Castellón, l'home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de márqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perqué tenim un pla. "La teoria de posicionament de márqueting  és una disciplina extraordináriament necessária per encarar el futur de Catalunya."

Matèria a Librerias Nobel.es

Ara llibres a Librerias Nobel.es

  • Per un grapat d'històries
    Titulo del libro
    Per un grapat d'històries
    BUNYOL i DURAN, JOSEP MARIA
    Ara llibres
    En aquest llibre descobrirem la hist.ria de lÆElena Jordi, la primera dona directora de lÆEstat, o lÆèpoca ...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    23,95 €

  • Guerra i revolució 1936-1939
    Titulo del libro
    Guerra i revolució 1936-1939
    Nº 3
    VILLARROYA I FONT JOAN
    Ara llibres
    Aquest volum abasta el període des de la insurrecció militar contra la  República legalment constituïda de ...
    No disponible
  • Bons propòsits
    Titulo del libro
    Bons propòsits
    Barril, Joan / Ollé, Joan
    Ara llibres
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    13,52 €

  • El catalanisme evolutiu
    Titulo del libro
    El catalanisme evolutiu
    Carbonell i Roura, Eudald
    Ara llibres
    El llibre més radical i compromés d'Eudald Carbonell: en un moment de máxima intensitat del debat sobre el f...
    No disponible
  • Benvinguts a casa vostra
    Titulo del libro
    Benvinguts a casa vostra
    Fuentes i Muixí, Manel
    Ara llibres
    Una veu clara i valenta per a la Catalunya de tots. Manel Fuentes pren  el pols de l'actualitat al nostre país...
    No disponible