Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomacia, identitat i tecnologia

Les multinacionals de l'entreteniment
Ficha técnica
Editorial:
UOC EDITORIAL
Año de edición:
Materia
Sociologia
EAN:
9788491806851
ISBN:
978-84-9180-685-1
Páginas:
222
Idioma:
CATALAN
Disponibilidad:
Inmediata: Entrega en 24/48 horas

22,00 €

Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de lÆentreteniment» en lÆèpoca de la globalització és lÆobjecte dÆestudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacr.nic de les diferents teories amb què sÆha afrontat lÆanàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de lÆentreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals dÆaquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electr.nics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.