De Retórica. La comunicació persuasiva

De Retórica. La comunicació persuasiva
Ficha técnica
Editorial:
UOC EDITORIAL
Año de edición:
Materia
Economia y empresa
EAN:
9788497885836
ISBN:
978-84-9788-583-6
Páginas:
116
Idioma:
CATALAN
Disponibilidad:
No disponible

La paraula és un instrument de transformació del món, de cooperació social i de domini. L'element comú a aquests efectes és la capacitat persuasiva de la comunicació .I l'origen del seu estudi apareix entre els antics amb la retórica. El tema d'aquest llibre és la retórica, l'art de convéncer. Després d'una interessant visió histórica, l'autor  tracta d'una realitat apassionant i inquietant: l'ús polític del llenguatge i els seus efectes persuasius. I conclou amb la reflexió sobre l'influx d'aquest fenomen en la identitat de la persona.

Otros libros del autor

Inteligencia comunicacional
Abuso de influencia en la comunicación pública. Letra pequeña y otros engaños
El anzuelo de Platón. Cómo inventan los lingüistas su historia
De Retórica
Lágrimas de cocodrilo. Análisis del discurso político